Monday, 1 October 2012


di sebalik segala kata dan tulisan aku
pasti ada yang telah terjadi pada diriku...
biarlah ...biarlah...segalanya aku lontarkan 
pada kekunci kekunci nan setia ini..
seandainya ini membuatkan hati aku menjadi 
sedikit senang dan senyum serta tangisku abadi
di sini,... hati aku hanya aku yang tahu
walau telah aku lepaskan segalanya namun 
masih aku rasa kan sakitnya pada parut..

kelabu pergilah...
angin bawakan aku
warna pelangi itu...
yang selalu aku
rindukan....

Aku RaSa HaTi

Friday, 1 June 2012

Assalammualaikum hari ini 1 June 2012 terasa cepat benar masa berlalu....dan seolah olah aku masih dalam mimpi....berbagai peristiwa berlaku dalam hidup ku.... kadang kadang aku RaSa sayu sekali..tambahan mengenagkan abah yang telah pergi.... semua nya rasa lain tanpa abah.... walaupun dalam keriuhan suasana kenduri perkahwinan... namun sayu hatiku tanpa Abah.... memandang wajah sayu emak... membuat hatiku tambah pilu.... semoga abah damai di sana...


Sudah setengah tahun berlalu... sibuk sekali rasanya apabila telah mempunyai perniagaan... menulis pun ... dengan mencuri curi masa... walau letih aku masih mampu mencoret di Page Aku RaSa Hati.... alhamdulilah dah ramai yang LiKe page tu.... maaf andai ada salah dan silap..ketika aku menulis... jangan ada yang terasa tau... tu cuma suka suka jer... memang hobi aku....


Buat abang ku sayang... Azhar Abdullah.. terima kasih kerana memahami diriku... walau pun ada badai.. hujan ribut... angin puting beliung... dan sebagainya.. kau tetap sabar melayani kerenah ku... kau yang terbaeeekkk dalam hidupku... sayang Abangg... muuahhh...


Semoga segala yang aku lalui ini ... mengajar aku menjadi lebih tabah lagi...
alhamdulilah perniagaan ku emmm... boleh lah... tempahan untuk coklat... kek... pizza... adalah...sikit,,... langsir pun ada yang tempah cuma aku yang tak menang tangan nak buat... takut tak sempat nak siapkan.....


Allah alhamdulilah atas kurniamu.... dan semoga anak anak yang akan menduduki SPM dan PMR tahun ini.... berjaya,... amin...

Friday, 6 April 2012

janji

jika matamu kasih,
adalah mataku
jika bibirku kasih,
adalah bibirmu
jika hatimu kasih,
adalah hatiku
dunia ini menjadi lengkapseluruhnya turut berbahagiahiduplah dengan rukun, damaidengan ketenangan yang abadibersama janji!
~Aku RaSa HaTi~


SETIAP HARI

SETIAP HARI

Setiap hari.... 
senyum manismu terlihat dalam mataku,

Setiap minit.... 
wajahmu terlukis dalam benakku,

Setiap detik....
nama indahmu terukir dalam hatiku.

Selalu ada.....
CINtA.

~Aku RaSa HaTi~

Angin Cinta

Angin Cinta 

Bertiuplah, hai Angin Utara
Berhembuslah, hai Angin Selatan.
Masuklah ke dalam kamar tidurnya,
Sampaikanlah pesan cintaku
Supaya sebelum ia terjaga dari mimpi indahnya
Semerbak harum cintaku
telah menyambut sanubarinya

~Aku RaSa HaTi~