Saturday 21 May 2011

lama tak jumpa

Dah bertahun aku tinggalkan dunia penulisan ini dah tak pernah pun aku jengah segala nukilan aku dulu ...tapi masih aku simpan dalam kotak...bila aku buka kotak lama inin amboi...penuh dengan lipas rupanya...kesian buku -buku resepi aku,,,surat cinta lama aku.....bertabur ada yang dah tak nampak tulisannya....aku sayang khazanah ini sebenarnya ...ini lah harta aku zaman remaja....tapi setelah bergelar isteri dan ibu ...segalanya aku tinggalkan....kini...anak-anak dah semakin membesar...waktu terluangpun semakin banyak....mungkin aku boleh mulakan kembali hobby lama...tapi dari mana nak mula ni...segalanya jadi macam batu dan asing...mungkin aku kena cari satu tajuk yang sesuai ..mungkin juga kisah aku sendiri....kisah zaman remaja ku...he he he segalanya mungkin......aku kan bermula lagi......

No comments: